ZAPROSZENIE NA POSIEDZENIE RN w dniu 21.11.2017r. Drukuj

Ostrów  Maz. dnia 16.11.2017r.

a/a

Prezydium RN SMLW „Nasz Dom” w Ostrowi Maz  uprzejmie informuje, że  w dniu 21.11.2017r.  o godz. 1700 odbędzie się posiedzenie Rady Nadzorczej
w  SML -W   „Nasz Dom” ul. Lipowa 4  z  następującym porządkiem obrad:

Porządek dzienny posiedzenia

  1. Przyjęcie porządku obrad
  2. Wnioski Zarządu od  poz. 2-5

  3. Sprawozdanie Zarządu z realizacji Planu Finansowego za I półrocze 2017r.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia stawek opłat na fundusz remontowy dla nieruchomości przy ul. Widnichowskiej 9.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Planu Remontowego na 2018r.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie badania sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2017 rok i wyboru biegłego rewidenta do zbadania ww. sprawozdania ewentualnie odstąpienia od badania sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2017 rok.
  7. Informacja Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej z kontroli książek obiektów budowlanych i z analizy umów zawartych z dzierżawcami.
  8. Informacja Przewodniczącej Komisji Skarg i Wniosków z analizy umów zawartych przez Zarząd Spółdzielni z osobami prawnymi i fizycznymi.
  9. Analiza zużycia wody za I półrocze 217r.- wnioski Komisji.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie odwołania ze stanowiska Zastępcy Prezesa SML-W „Nasz Dom” Pana Tadeusza Malca.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia członka RN do pełnienia funkcji drugiego członka Zarządu tj. Zastępcy Prezesa SML-W „Nasz Dom”.
  12. Przyjęcie protokołu nr 9/2017 z posiedzenia RN Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Nasz Dom” z dnia 27.10.2017r.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania premii uznaniowej za miesiąc listopad 2017r. dla:
  14. a) Prezesa Jerzego Pawluczuka  b) Zastępcy Prezesa Tadeusza Malca

  15. Sprawy różne

- odpowiedź na pismo właścicieli lokali mieszkalnych od nr 3 do nr 37 (klatka 4) przy Pl. Ks. Anny Mazowieckiej 6 z dnia 09.10.2017r. w sprawie przeciągającej się w czasie wymiany rur sieci wodno – kanalizacyjnej.

- odpowiedź na pismo Pani Kowalczyk Grażyny z dnia 25.07.2017r. w sprawie przecieku dachu w bloku przy ul. Duboisa 1.

 

Załączniki:

- wykaz ofert na badanie sprawozdania finansowego za rok 2017r. aktualnych na dzień 06.11.2017r.

- wniosek  Inspektora robót budowlanych oraz spraw techniczno- eksploatacyjnych Pana Mirosława Tyszki w sprawie podwyższenia stawek opłat na fundusz remontowy dla nieruchomości przy ul. Widnichowskiej 9.

- wykonanie planu rzeczowo-finansowego za I półrocze 2017r.

-  propozycja planu remontowego na 2018r.

Materiały będące przedmiotem obrad znajdują się do wglądu w biurze Spółdzielni

Zastępca Przewodniczącego  RN


Mieczysław Pasztaleniec