OGŁOSZENIE
o konkursie na Zastępcę Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Nasz Dom” w Ostrowi Mazowieckiej
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej „Nasz Dom” w Ostrowi Mazowieckiej ogłasza konkurs na stanowisko Zastępcy Prezesa Zarządu.
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać następujące warunki:
- wykształcenie wyższe techniczne
- co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 2-letni na stanowiskach kierowniczych,
- preferowana licencja zarządcy nieruchomościami lub odpowiedni certyfikat,
- znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych, w szczególności znajomość prawa spółdzielczego oraz ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych,
- znajomość statutu SML-W „Nasz Dom” w Ostrowi Mazowieckiej,
- umiejętność kierowania zespołem i zarządzania zasobami ludzkimi oraz wiedza z zakresu prawa pracy,
- biegła znajomość obsługi MS Office,
- komunikatywność, rzetelność i umiejętność podejmowania decyzji,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność zakazem zajmowania stanowisk kierowniczych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo w tym przestępstwo skarbowe,
- pełna dyspozycyjność,
- brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku kierowniczym.
Oferta zgłoszona przez kandydata powinna zawierać:
- CV wraz ze zdjęciem i list motywacyjny oraz informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres poczty e-mail),
- potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane uprawnienia (dyplomy, licencje, certyfikaty, zaświadczenia),
- świadectwa pracy lub zaświadczenia potwierdzające 5-letni staż pracy w tym 2-letni na stanowiskach kierowniczych,
- oświadczenie o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności,oświadczenie o nieprowadzeniu działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni,
- oświadczenie o braku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkami Rady Nadzorczej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych,
- oświadczenie o zachowaniu tajemnicy uzyskanych w toku postępowania konkursowego danych i informacji dotyczących działalności Spółdzielni,
- oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji.
Tryb przeprowadzania konkursu określa „REGULAMIN PRZEPROWADZENIA KONKURSU NA STANOWISKO ZASTĘPCY PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSKO WŁASNOŚCIOWEJ „NASZ DOM” W OSTROWI MAZOWIECKIEJ” dostępny na stronie internetowej Spółdzielni: www.smnaszdom.pl oraz w siedzibie Spółdzielni ul. Lipowa 4 w Ostrowi Mazowieckiej.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w zaklejonej kopercie oznaczonej napisem „KONKURS NA STANOWISKO ZASTĘPCY PREZESA ZARZĄDU SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ LOKATORSKO- WŁASNOŚCIOWEJ „NASZ DOM” W OSTROWI MAZOWIECKIEJ”, w terminie do dnia 28.06.2024 r.
w sekretariacie Spółdzielni w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
Rada Nadzorcza zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania konkursowego w każdym czasie bez podania przyczyny. |